Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.11960/4065
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFernandes, Carla Sílvia-
dc.contributor.authorLima, Andreia Maria Novo-
dc.contributor.authorMagalhães, Bruno-
dc.contributor.authorSantos, Célia-
dc.contributor.authorRibeiro, Daniela-
dc.contributor.authorGonçalves, Filipe-
dc.contributor.authorCampos, Joana-
dc.contributor.authorGomes, José Augusto-
dc.contributor.authorSilva, Mafalda-
dc.contributor.authorLourenço, Marisa-
dc.contributor.authorTeixeira, Paula-
dc.contributor.authorSalgado, Pedro-
dc.date.accessioned2024-06-25T17:53:05Z-
dc.date.available2024-06-25T17:53:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationFernandes, C.S., Lima, A., Magalhães, B., Santos, C., Ribeiro, D., Gonçalves, F., Campos, J., Gomes, J.A., Silva, M., Lourenço, M., Teixeira, P., & Salgado, P.(coords) (2024). Tecnologia e gamificação aplicada à saúde: III Simpósio Internacional de inovação, tecnologias e jogos em saúde. AditGames. http://hdl.handle.net/20.500.11960/4065pt_PT
dc.identifier.isbn978-989-35224-1-7-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11960/4065-
dc.language.isoporpt_PT
dc.publisherADITGamespt_PT
dc.rightsopenAccesspt_PT
dc.subjectJogos em saúdept_PT
dc.subjectRealidade virtualpt_PT
dc.subjectEnsino de enfermagempt_PT
dc.subjectCirurgia robóticapt_PT
dc.titleTecnologia e gamificação aplicada à saúde: III Simpósio Internacional de inovação, tecnologias e jogos em saúdept_PT
dc.typebookpt_PT
dc.date.updated2024-06-18T14:45:11Z-
dc.description.versionC51A-9E8C-BFC2 | Andreia Lima-
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion-
dc.identifier.slugcv-prod-4097829-
dc.peerreviewedyespt_PT
degois.publication.locationPóvoa de Varzimpt_PT
Appears in Collections:ESS - Livros

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tecnologia-e-Gamificacao-Aplicada-a-Saude-4.pdf18.86 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.